Новости. Результативність роботи кожного — джерело нашого добробуту

Газета "Харківський електротранспорт", 07.02.2004.

Можна впевнено стверджувати, що більшість електротранспортників не байдужа до долі свого підприємства. Тому їм буде, безумовно, цікаво знати, як ми спрацювали у минулому році. Про це найкраще розкажуть цифри — конкретні і переконливі.

За 2003‑й рік основні техніко-економічні показники по підприємству виконані. План з перевезення пасажирів, зокрема, склав 102,3 проц., а в цілому за відповідний період перевезено 144,1 млн. платних пасажирів. Слід сказати, що всі наші депо збільшили перевезення пасажирів у порівнянні з 2002‑м. Найбільший ріст перевезених по разових талонах пасажирів у тролейбусному депо №3 (16,5 проц.), у Комінтернівському трамвайному (15,2 проц.), а в тролейбусному депо №2 і Салтівському трамвайному на 13,1 проц. Всього ж план по доходах від перевезення пасажирів виконано на 102,4 проц.

Аналіз структури виручки наочно свідчить, про те, що її динаміка непроста. Про це говорить той факт, що доходи з реалізації разових талонів зростають, а від постійних квитків падають. Якщо в 2002‑му році реалізацією постійних займалося 65 кіосків, то в минулому — 44. Ще розповсюдженням наших проїзних через 100 кіосків займається ТОВ "Аттіка". Середня виручка на одного молодшого продавця склала у минулому році 3104 грн., а в 2002‑му — 2513,9 грн. У той же час середня виручка на одного продавця "Аттіки" менша на 15 проц. Це пояснюється тим, що там своєчасно не поповнюються квитки для реалізації і їх погано рекламують. Питання вивчалося відділом збору виручки нашого підприємства. За матеріалами рейдів зроблено відповідні висновки, намічено заходи щодо збільшення продажу постійних квитків у кіосках "Аттіки".

Якщо проаналізувати весь асортимент продажу постійних квитків, то висновок буде такий: в цілому втрати виручки по них в минулому році склали проти 2002 р. 1 млн. 222,3 тис. грн. Ці втрати надолужуються збільшенням доходів по разових квитках.

Відрадно, що доходи за 2003‑й рік виросли у порівнянні з позаминулим на 1 млн. 577 тис. грн. По депо картина така: у Комінтернівському доходи склали 115,2 проц., у Жовтневому — 108,5 проц., у Салтівському — 113,1 проц., в Депо №1 — 107,6 проц., у тролейбусних депо №2 та №3 відповідно — 113,1 та 116,5 проц.

Найбільший ріст доходів — у тролейбусному депо №3 — на 790,5 тис. грн., в Салтівському — 619,2 тис. грн. та в тролейбусному депо №2 — 555,5 тис. грн.

Зрозуміло, що доходи могли бути значнішими, якщо б не великі втрати з технічної несправності і без бригади. Через це недоотримано умовних доходів на 3,1 млн. грн. В усіх експлуатаційних підрозділах, крім Комінтернівського і Салтівського трамвайних депо, відбувся ріст втрат в годинах з технічної несправності у порівнянні з 2002 роком.

Якщо проаналізувати щоденну виручку, то протягом року вона росла по всіх депо.

При розгляді фактичної погодинної виручки (доходи на відпрацьовані години) за рік в середньому по трамвайних депо вона найбільша і складає 18 грн. у Комінтернівському депо (ріст у порівнянні з 2002 р. 11,6 проц.). Найменша погодинна виручка — 16,23 грн. в Салтівському трамвайному депо (14,9 проц.). По Жовтневому депо вона склала 17,53 грн. (14,6 проц).

Серед тролейбусних депо цей показник найбільший у тролейбусному депо №3 — 19,62 грн. (ріст на 19,4 проц.). Потім іде Депо №1 — 18,6 грн. (11,5 проц.) і депо №2 — 17,8 грн. (12,9 проц.).

Найвища погодинна виручка серед трамвайних на 3‑му маршруті Жовтневого депо — 22 грн. 02 коп., найбільша виручка на одного кондуктора за рік на 5‑му маршруті Комінтернівського трамвайного депо — 35014 грн. Найменша — в Салтівському трамвайному депо по 12‑му маршруту — 14362 грн.

По тролейбусних же депо максимальна річна виручка на одного кондуктора в тролейбусному депо №2 52599 грн. на 63‑му маршруті. У тролейбусному депо №3 — 52587 грн. — на "одиниці", у Депо №1 — 41768 грн. — на 38‑му маршруті. І найменша — у тролейбусному депо №3 на 25‑му та 32‑му маршрутах відповідно 15100 грн. і 14363 грн. Всього за минулий рік чисельність кондукторів склала 947 чоловік. Із них виконували план на понад 100 проц. 133 чоловіки.

У 2003‑му році було оштрафовано 8014 осіб, сума штрафів 64112 грн., сума штрафів на одного контролера в середньому дорівнює 2671 грн. проти 2454 грн. в 2002 р.

Весь вищеназваний аналіз свідчить про те, що резерви росту доходів є. І нам їх вкрай необхідно нарощувати. Адже для того, щоб з 1 березня перейти на новий рівень мінімальної зарплати 205 грн., потрібно мати додатково 0,4 млн. грн., а з 1 листопада — на 237 грн. — також необхідно ще 0,5 млн. грн. Ось наші головні завдання, над якими ми й повинні працювати щоденно, щоб ефективні результати були наявними, а трудівники відчули зрушення у матеріальному забезпеченні і добробуті. Бо якщо ці кошти не привезти з лінії, то не буде джерела підвищення зарплати.

С. СТЕПАНЕНКО,
заступник генерального директора підприємства з економіки

№9‑10 (5177‑5178), 7 лютого 2004 року

Разделы по теме:
Рубрики:   Трамвай, Троллейбус
Городские маршруты:   Тм3, Тм5, Тм12, Тб1, Тб25, Тб32, Тб38, Тб63
Перевозчики:   Депо №1, Коминтерновское трамвайное депо, КП "Жовтневе трамвайне депо", КП "Салтівське трамвайне депо", КП "Тролейбусне депо №2", КП "Тролейбусне депо №3"

Добавить комментарий

Для того, чтобы добавить комментарий, Вам нужно зарегистрироваться и/или авторизоваться на форуме.